Перший національний знову став лідером за кількістю "джинси"

Найбільша кількість матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності у січні спостерігалася в підсумкових новинах на Першому національному телеканалі. Перший національний також став лідером в порушення стандартів балансу думок, повноти інформації, відокремлення фактів від оцінок та достовірності подачі інформації. Про це свідчить моніторинг новин за період з 21 до 26 січня, здійснений громадською організацію «Телекритика».

Протягом звітного тижня в підсумкових випусках щоденних новин досліджуваних телеканалів була така кількість матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності (або цензури): Перший національний – 30, 1+1 – 19, ICTV та Україна- 14, 5 канал- 13, СТБ – 8, Інтер – 7, Новий – 5, ТВі – 4.

 «Телекритика» відзначає, що порівняно з груднем, кількість матеріалів з ознаками замовності різко зменшилась на Інтері (7 в січні проти 19 у грудні). Також до спису потрапив ТВі, в якому експерти відзначили протягом тижня 4 матеріали, що не відповідали журналістським стандартам.

Лідерами за кількістю матеріалів бізнесової тематики з ознаками замовності стали ICTV та СТБ. Так, на каналах групи Пінчука були помічені матеріали про Фонд Пінчук, крім того, на СТБ вийшов сюжет про придбання Вєркою Сердючкою автівки Мерк’юрі, що може вважатися рекламним проявом, як і матеріал на «Інтері» про новий альбом гурту «Океан Ельзи».   На ICTV, крім того, рекламним проявом, на думку експертів, може вважатися сюжет про те, що мережа гіпермаркетів «Епіцентр» стала титульним спонсором футбольної збірної України. На «Україні» – матеріал про захід Фонду Ахметова.

Загалом, на звітному тижні січня основними темами, що подавалися каналами з грубими порушеннями журналістських стандартів, були: обвинувачення Тимошенко в причетності до вбивства Щербаня; Попов карає чиновників за погане прибирання вулиць від снігу та льоду;  Судова відмова в касації Кабміну в справі про борг ЄЕСУ (зокрема, повідомляючи про це, ряд каналів не згадує в бекграунді те, що жодних державних гарантій не було відображено в держбюджеті).

Нагадаємо, у грудні 2012 року найбільша кількість матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності  також спостерігалася на  Першому національному.

Телекритика

Знайшли помилку в тексті? Повідомте нам про неї: виділіть текст та нажміть Ctrl+Enter. Дякуємо!
Loading...

Новини за темою

Останні новини

Інформаційне повідомлення
Коментувати новини на нашому сайті дозволено лише на протязі 30 днів з моменту публікації.

Новини партнерів

Останні коментарі

Иван, не стоит нести чушь. В Крыму три языка являются государственными: русский, украинский, крымско-татарский....
Андрей (2016-12-06 13:52:34)
Кацапській мові не місце в Україні доки москалі оккуповують українську землю. На Донбасі і в Криму повністю заборонено українську мову та освіту. Треба відповідати ворогам, завезеним з рязанщини-моско ......
Іван (2016-12-06 03:21:12)
Надо расследовать схемы, по которым Ляшко стал миллионером и приобрел ряд элитных квартир и апартаментов! Какие олигархи и за что ему платили!?...
Гость (2016-12-05 21:03:13)
Надо расследовать схемы, по которым Ляшко стал миллионером и приобрел ряд элитных квартир и апартаментов! Какие олигархи и за что ему платили!?...
Гость (2016-12-05 21:01:32)
Готові взяти відповідальність за організацію та підтримку процесу формування галузевої політики по децентралізації в одному з таких секторів, як ЦНАПи, соціальний захист, охорона здоров'я, навкол ......
RevaA (2016-12-02 19:16:38)