Сайт, який звинувачує Власенко, підозрює "Батьківщину" у провокації

Редакція «Обозревателя» заявляє, що текст інтерв'ю Сергія Власенка, за який її звинувачують у фальсифікаціях, був наданий прес-службою «Батьківщини».

Про це  йдеться у коментарі редакції, наданому «Телекритиці».

Як стверджує «Обозреватель», із пропозицією передрукувати інтерв'ю, що було опубліковане на інтернет-сторінці видання «Високий Замок», до редакції звернулася представниця прес-служби «Батьківщини» Ольга Іванчук.

«Редакція „Обозревателя“, розглянувши інтерв'ю, знайшла за можливе поставити його на сайт із посиланням на „Високий Замок“. Після публікації Ольга Іванчук прислала повну версію інтерв'ю з більш жорсткими висловлюваннями щодо влади, яку, за її словами, відмовився ставити „Високий Замок“, - заявляє „Обозреватель“.

Однак, за версією видання, через пів години після публікації доповненого інтерв'ю прес-служба БЮТ заявила про його фальсифікацію.

»Це  просто якийсь нонсенс… Така ситуація викликає підозру в тому, що вона була заздалегідь продумана кимось", - заявляє шеф-редактор «Обозревателя» Михайло Подоляк.

За твердженням редакції, на подальші дзвінки з проханням прояснити ситуацію представниця прес-служби БЮТ Іванчук не відповідала. Тому ввечері редакція вирішила зняти з публікації дане інтерв'ю.

«Редакція „Обозревателя“ сприймає даний інцидент як можливу провокацію з боку опозиційної політичної сили. „Обозреватель“ неодноразово публікував критичні статті щодо БЮТ, тому даний скандал міг бути спровокований для того, щоб нівелювати вагу подальших матеріалів, неприємних для БЮТ», - припускає «Обозреватель».

У відповідь на цю заяву прес-служба «Батьківщини» заявляє, що її представники не звертались до «Обозревателя» з проханням опублікувати інтерв'ю Сергія Власенка «Високому Замку».

«Батьківщина» не зверталися до них ні з якими проханнями щодо розміщення  якихось матеріалів, не писали листів, не телефонувала головному редактору. Порушуючи усі стандарти журналістики, сайт «Обозреватель» та його головний редактор Михайло Подоляк продовжують брехати та вводити суспільство в оману", — наполягає партія.

Також у «Батьківщині» заявили «Українській правді», що Іванчук у них не працює, а прес-служба «не має практики звертатися до видань з проханням передруковувати інтерв'ю з інших ЗМІ у зміненому вигляді».

"Історія з міфічною Ольгою Іванчук виглядає як нашвидкоруч зліплене виправдання неетичним і непрофесійним діям сайту «Обозреватель», — заявили у прес-службі.

Як відомо, прес-служба «Батьківщини» і редакція львівської газети «Високий замок» заявили, що «Обозреватель» при передруці сфальсифікував інтерв'ю депутата та захисника Юлії Тимошенко Сергія Власенка, дане «Високому Замку»/

УП#mce_temp_url#

Знайшли помилку в тексті? Повідомте нам про неї: виділіть текст та нажміть Ctrl+Enter. Дякуємо!
Loading...

Новини за темою

Останні новини

Інформаційне повідомлення
Коментувати новини на нашому сайті дозволено лише на протязі 30 днів з моменту публікації.

Новини партнерів

Останні коментарі

В этом что-то есть. Раньше я думал иначе, спасибо за помощь в этом вопросе. --- Я думаю, что Вы не правы. Я уверен. Предлагаю это обсудить. Пишите мне в PM, пообщаемся. спортивное питание интернет маг ......
anemVerM (2018-01-17 10:45:58)
Наилучшие, наидемократичнейшие в мире церкви северной и центральной Европы (лютеранская и кальвинистская) давно уничтожены в Украине. По сути остались тоталитарные промосковская и прокиевская церкви и ......
Гавриил (2018-01-17 10:34:21)
Не работает --- Не верю. атлет спортивное питание, спортивное питание самому или там геркулес спортивное питание...
arleMr (2018-01-17 10:23:03)
Гнусные недобитки фашистской коалиции не смеют даже рот открывать перед победившими их народами СССР! Красной армии надо было добить гадов....
Запорожец (2018-01-15 15:42:51)
Оце так "підвищення" рівня життя українців - надрукували паперових грошей і нахвалюють себе за чергове "покращення"... Кляті гешефтники тільки й вміють, що дурити....
Веркблей (2018-01-15 09:30:16)