На ТВі показали розслідування про власний канал

На телеканалі ТВі вийшов спецвипуск програм «Тендер-news» і «Знак оклику», присвячений розслідуванню останніх подій на каналі. На початку програми ведуча Наталя Седлецька повідомила про звільнення 31 журналіста з каналу.

У своєму розслідуванні журналісти розповіли історію створення каналу Костянтином Кагаловським і Володимиром Гусинським, про їхню суперечку, «розмиття» долі Гусинського Кагаловським, а також про роль у цьому процесіМиколи Княжицького.

Також журналісти висвітили позиції всіх сторін конфлікту і показали хронологію подій, які відбувалися на каналі протягом останнього тижня.

Журналісти підкреслили, що, попри численні прохання до «нових власників», вони досі не отримали «ключового документу» – довіреності від кіпрської фірми «Вілкокс», на основі якої «новий власник» Олександр Альтман нібито отримав контроль над ТВі.

При цьому, за їхніми словами, вони отримали офіційну відповідь від «Вілкокс», в якій підкреслено, що ніхто з її представників не надавав довіреності Альтману.

У листі також сказано, що єдиним власником «Вілкокс» залишається Кагаловський.

У сюжеті також було процитовано директора «Вілкокс» Ортодоксію Нікію, яка заявила, що не надавала Альтману жодної довіреності.

«Наразі немає жодних доказів причетності Альтмана до ТВі, окрім його заяви у листі до Кагаловського про перерахування €300 тис. компанії Tompkins, яка є власником «Інтерпрофіту», що входить до структури каналу, а також спогадів Миколи Княжицького, що саме Альтман колись знайомив його з Гусинським і Кагаловським», – підкреслили журналісти.

Крім того, вони поставили під сумнів наявність інвестицій у нового «інвестора» Альтмана.

Зокрема, журналісти отримали дані судових реєстрів США, згідно з якими, Альтман є боржником на значні суми за споживчими кредитами.

«До цього Альтман кілька разів перебував на межі банкрутства, і обидва рази – за споживчими боргами», – повідомили журналісти, навівши факти із судових реєстрів.

Крім того, як виявилося, його ім’я фігурувало у звинуваченні Окружного суду США у Південному окрузі Нью-Йорка. Його звинувачували у маніпуляціях навколо розробки комерційного софту на суму в $590 тис.

«Заявники позову стверджували, що Альтман створив фіктивні фірми у США та Британії, які існували лише на папері. А насправді всі роботи щодо написання програмного забезпечення виконували українські програмісти. Зрештою, сторони уклали мирову угоду», – йдеться в сюжеті.

Наприкінці програми ведучий Денис Бігус зазначив, що автори програми «свідомо уникли тези про продаж або не продаж каналу», бо це не було предметом їхнього розслідування.

«Головне – ми не маємо жодних підстав стверджувати, що все, що відбувалося тут останній тиждень, має хоч найменші ознаки законності», – заявив ведучий.

Як повідомлялося, 23 квітня на офіційному сайті ТВі з'явилась інформація, що новим генеральним директором телеканалу ТВі став Артем Шевченко, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук. 

29 квітня, після тижневого очікування початку переговорів з керівництвом телеканалу, 31 журналіст заявив про звільнення з ТВі.

Тиждень

Знайшли помилку в тексті? Повідомте нам про неї: виділіть текст та нажміть Ctrl+Enter. Дякуємо!
Loading...

Новини за темою

Останні новини

Вчора, 2017-04-22
Інформаційне повідомлення
Коментувати новини на нашому сайті дозволено лише на протязі 30 днів з моменту публікації.

Новини партнерів

Останні коментарі

Сіоністи правлять Україною, а їм байдуже наскільки зубожіло населення України і скільки українців не доживуть до пенсії, бо вимруть від голоду і холоду... Сіоністам потрібна українська земля без украї ......
Веркблей (2017-04-22 18:08:23)
А гешефтники "саджають" тільки українців - крадії іншіих націй "нєпрікасаємиє"......
Гардистон (2017-04-22 17:41:34)
Проклятий Богом і людьми. Перший. Хто там в нас на черзі?...
Yevhen Horvat (2017-04-22 14:38:38)
Слухайте, панове журналісти, хто вас вчив так писати: "українська сторона має багато фактів, які бойовики застосовували до українців". Автор цих рядків сам собі уявляє, як можна проти когось ......
Yevhen Horvat (2017-04-22 14:27:08)
Знаєте, панове, це вже не смішно! Неназвані волонтери зафіксували докази розміщення в Криму якихось гвинтокрилів, які (ніби-то) можуть бути (а може й ні) застововані Росією для нападу на Україну. Ні д ......
Yevhen Horvat (2017-04-22 14:19:02)